Alla inlägg den 28 april 2010

Av Lars - 28 april 2010 20:38

Fr.om ikväll kommer denna blogg att gå i graven. Efter att ha övervägt detta i några dagar kom jag tillslut fram till att lägga ner den.


Inte pg.a av att jag lessnat . Tvärtom det har varit fantastiskt att kunna ta del av alla kommentarer som jag fått av er. Ris som ros.


Anledningen till att jag inte väljer att fortsätta blogga är att Bildarkivet inte räcker till + att Canal+ tappar rättigheterna till Premier League nästa säsong. Och eftersom jag inte kommer att byta abonnemang så blir det svårt att blogga om nåt  som jag inte kommer att se.


Detta kommer naturligtvis att kännas väldigt vemodigt att inte kunna se matcher från världens bästa liga som man tittat på sen 1990 då Tipsextra levde.


Men det betyder inte att jag kommer sluta att följa Premier League eller engelsk fotboll.


En fotbollsblogg kommer det naturligtvis att ske i framtiden, inom några dagar kommer det beslutas vad bloggen kommer att heta.


See ya.


Av Lars - 28 april 2010 20:27

Nu var det två veckor sen jag bloggade här. Dåligt med tid och rum har gjort att bloggen fått ta smällen. Ska naturligtvis inte behöva vara så. Nu är det endast två omgångar kvar av denna säsong och mitt bloggande den senaste tiden har varit allt annat än mycket.Whatafuck Det är peace of kaka.


*Spurs tog sin första seger mot argaste rivalen Arsenal på 10 år , Londonlaget verkar gilla Londonlag. Veckan efter spöar man Chelsea med samma siffror,2-1. Spurs har verkligen fått smak på den sista platsen som ger en skjuts ut i det europeiska finrummet.


'Man Utd gillar övertidsegrar mot broder ljusblå. I höstas avgjorde Owen på 90+5 ,häromhelgen avgjorde Palle Scholes när övertidsklockan visade 3 minuter.United vettu...


*Vi säger tack och adjö till Hull City efter 2 tappra säsonger i högsta ligan.Klyshan ''Andra året är alltid svårast'' har väl aldrig rimmat bättre.


*Carlsberg säger grattis till Wigan och West Ham som klarade sig kvar. Framförallt till Wigan som vände 0-2 till 3-2 mot Arsenal.Staarkt


*..........Wolves inte heller att förglömma. Grattis alla Wolvesfans i Sverige.


*Liverpool knep det absolut sista halmstrået i kampen om fjärdeplatsen. Ett omotiverad Burnley blev en munsbit på Turf Moor.


*Chelsea körde fullkomligt över Stoke! 7-0 var faktiskt i underkant. Med lite mer koncentration i avslutningen hade det kunnat bli tvåsiffrigt.


*Grattis till Norwich som tog sig upp till The Championship. Mattas svensson och Jonsson lär nog vara glada för eran skull.


Intressant match på Lördag då Chelsea åker till Anfield. Det kommer att bli en klurig match för dom blåa eftersom Liverpool jagar en topp 4 plats. Liverpool kan faktiskt spela ligasegern till värsta rivalen Manchester United.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem kniper fjärdeplatsen?
 Man City
 Spurs
 Aston Villa
 Liverpool
 nån annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards