Alla inlägg den 29 april 2009

Av Lars - 29 april 2009 00:17

häromveckan smyg lanserades vissa av Premier League lagens nya matchställ: moderna som retro,fula som snygga. Välj själv,smaken är som baken


Manchester United hemmatröja: Den där extra v-ringningen tar bort tröjan glans som annar ser väldigt fin ut.Dock så har jag väldigt svårt för matchtröjor som har kragar.





Manchester United borta: Se ovan.Det vita V:et är utbytt mot ett rött,och varför knapparna i halsen?! Inte snyggt! United borde ta tillbaka sitt svarta bortaställ som man hade säsongen 03/04 tror jag det var.Grymt snyggt.



Manchester City hemma:Jag gillar den här tröjan! Just den vita färgen på axlarna matchar den babyblåa färgen som just är City.Den nuvarande matchtröjan är alldeles för mycket himmelsblå. Umbro gör det bra faktiskt.




 Chelsea hemma: Första gången jag såg det trodde jag att det var en träningströja.Sen förstår jag inte vad ''musklerna'' på magen gör? Ska dom skydda mot Joe Coles skador? Men det jag mest stör mig på är att adidasränderna på axlarna ej går hela vägen ner.



Liverpool borta: Helt okej.Schyssta färger och Carlsbergbloggan passar perfekt in. Dessa kragar alltså...Dock har Liverpool ligans vackraste hemmaställ! medans.........(läs nedan)





....nuvarande bortaställ är det gråaste i hela ligan.Förstår inte hur klubben kunde acceptera att man återigen spelar i en grå bortatröja som -89


imorn (onsdag) kommer en sammafattning av kvällens CL semi

Presentation

Omröstning

Vem kniper fjärdeplatsen?
 Man City
 Spurs
 Aston Villa
 Liverpool
 nån annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards