Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Lars - 15 augusti 2009 09:46

Om några timmar är det avspark i Premier-Fucking-League! Hela sommaren har jag längtat. Nu kör vi!!!


Chelsea-Hull 1

Först ut , och allt annat än en hemmaseger för dom blå är en stor skräll.Skulle dock va väldigt kul om det stod 0-1 efter 15 min.


Blackburn-Manchester City X

Den på förhand mest intressanta matchen. Dom ljusblåa upphaussade miljardlaget från Eastland kommer att många blickar på sig och pressen är stor, och jag är inte säker på att man klarar att hantera den.


Aston Villa-Wigan 1

Aston Villa borta på Villa Park är ingen lätt uppgift. Wigan kommer att få det jobbigt här.


Bolton-Sunderland 2

Det är oerhört viktigt för Bolton att man får en bra start.Sunderland är ett svårspelat lag.Nyförvärvet Bent betalar av sig direkt.


Portsmouth-Fulham 1

Fulham var grymma ifjol...på hemmaplan.Borta var man skitkass bara 3 segrar.''Pompey'' är ett erkänt starkt lag hemma på Fratton Park och får därför mitt tips.


Stoke-Burnley 2

Fjolårets nykomling mot årets. Kan Burnley göra om Stokes bedrift ? tveksamt men jag chansar med en skräll här. Ljudnivån på Brittania är oerhört hög.


Wolverhampton-West Ham X

Wolves är tillbaka igen! Förväntnigarna när publiken går in på Molineax är stora. West Ham är unga spelare är duktiga och fixar ett kryss.


Everton-Arsenal 1

Den här matchen glöms bort lite grann känns det som eftersom den spelas så sent. Men det är helt klart ett toppmöte och intressant match. Arsenal kan få problem på Goodison, Everton tillhör en av ligans bästa hemmalag

Presentation

Omröstning

Vem kniper fjärdeplatsen?
 Man City
 Spurs
 Aston Villa
 Liverpool
 nån annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards